Správa Facebooku

V České republice je více než 5 milionů uživatelů sociálních sítí. A více než polovina online uživatelů kontroluje sociální sítě každý den. Díky správné Facebookové strategii můžete oslovit lidi z vašeho blízkého okolí. A věřte, až vás budou potřebovat. Vybaví se jim vaše značka a vaše služby. Proč? Díky tomu, že vás viděli na Facebooku.

Kolik stojí správa sociálních sítí?

Správa Facebookového profilu

Základní balíček

Příspěvek 4x měsíčně
Analýza a vyhodnocení profilu
Styl komunikace a strategie
Grafické práce
Příprava textů
Analýza a report 1x za rok
2000 Kč/měsíc

Střední balíček

Příspěvek 6x měsíčně
Analýza a vyhodnocení profilu
Styl komunikace a strategie
Grafické práce
Příprava textů
Analýza a report 1x za rok
1x za rok pořízení autentických fotografií
2500 Kč/měsíc

Individuální balíček

Příspěvek 6x a více měsíčně
Analýza a vyhodnocení profilu
Styl komunikace a strategie
Grafické práce
Příprava textů
Analýza a reporting čtvrtletně
Pořízení autentických fotografií
(počet dle domluvy)
Komunikace s fanoušky
od 4000 Kč/měsíc
 
Nezávazná poptávka

Proč se zajímat o správu Facebooku

Když vás fanoušci na Facebooku „lajkují“ (dají To se mi líbí), vidí váš příspěvek i jejich přátelé. A když příspěvku dají palec i oni, tak to vidí zase jejich přátelé. Díky tomu se o vás dozvídá více lidí. Ale ne vždy jde jen o „Palcování“.

Správa Facebook zásah publika

Na druhou stranu, čím více To se mi líbí dostane váš příspěvek na Facebooku, tím více ho uvidí lidí.

Správa Facebooku

Mnozí lidé kontrolují sociální každý den a někteří lidé chodí na sociální sítě každé ráno. Okamžitě po otevření očí.

Proto je důležité se o sociální sítě a fanoušky starat, komunikovat s nimi a přinášet jim nový obsah.

Co získáte správou sociálních sítí (Facebookem)

Především budovaní svého kmenového publika.

Budování podvědomí o vaší firmě, značce, produktu.
– Kontakt s fanoušky zvyšuje šance, že příště nakoupí zase u vás.
Zkvalitňování služeb. Fanoušci na sociálních sítích vám dají okamžitě vědět, když se jim něco nelíbí.
Lepší informovanost. Lidé budou okamžitě vědět kam si přijít pro informace.

Potřebujete pomoci se správou sociálních sítí

Jak bude naše spolupráce probíhat:

1. Vyměníme si pár emailů a zjistíme, jaké cíle máte
2. Provedeme úvodní analýzu profilu
3. Navrhneme obsahový plán
4. Vy provedete jeho korekci a schválení
5. Spolupráce může začít

Komu správa sociálních sítí pomůže

Facebook a správa profilu není pouze pro velké nadnárodní společnosti. Naopak, na Facebooku může najít své publikum i ta nejmenší firma, restaurace, ale i živnostník. Restaurace může oslovit lidi v lokálním okruhu bez investování do drahé masové reklamy.

Určitě jste si všimli, že spousta stránek přináším svým fanouškům každodenní nálož vtipů. Bohužel, tato strategie se míjí účinkem. Pokud nejste prodejci žertovných předmětů.

Aby měla stránka na Facebooku přínos pro podnikání, je důležité přemýšlet nad jejím obsahem. Přemýšlet nad oslovováním fanoušků. A naservírovat jim správný obsah ve správný čas. A samozřejmě musíte přemýšlet nad dlouhodobou strategií.

Zvládnete správu Facebooku?

Ano. Na internetu naleznete stovky článků o správě sociálních sítí, které vám pomohou se správou Facebookového profilu.

Ale. Pokud nejste nadšenec do online technologií, zabere vám studium sociálních sítí čas. A čas stojí peníze. Záleží na vás, do čeho chcete investovat svůj čas.